mercredi 9 mars 2011

Un regalet i unes preguntes...

La Bet ens ha deixat un regalet! (no puc posar la imatge... el botó dret no em funciona i no puc copiar l'URL...aixi que us l'haureu d'imaginar...)

Començem per les preguntes....

-Si tinguessis un altre blogg ... de que seria? de cuina
-Si et poguessis canviar el nom... quin et posaries? Ja m'està bé el meu... ara que m'hi he acostumat no podria pas canviar-lo!!!!!!
-Si tornessis a néixer... t'agradaria ser home o dona? Seguiria sent dona... m'està molt bé com sóc i no considero que necessiti un home per a fer res!
-Si et concedissin 1 sol desig...quin demanaries? Que els meus fills gaudeixin sempre de salut i felicitat
-Si et concedissin 1 sol poder... quin triaries? ... voldria poder ajudar a tanta gent...
-Si només poguessis comprar "potis" de 1 marca... quina seria? Com ja heu molt ben dit totes... "això què és...!!!" aquesta pregunta necessita aclaració d'un professional de cadenes d'aquestes :-D
-Si et regalessin un viatge... a quin país voldries anar? Només un país? jo voldría fer la volta al món...

Ara he de decidir 5 persones/blogs a qui fer el regalet... problema... amb la Bet coincidim en molts blogs... així que per triar... i no repetir... HO INTENTARÉ!!!

La Capseta de Música de la Núria (pq es més "xula" que ningú i fa uns blogs que m'encanten)
El Blog de l'Ada de la Fanny i l'Alberto (pq els videos i anecdotes de l'Ada alegren el dia a qualsevol)
Mans manetes de Mònica (pq el seu blog, que vaig trobar escribint malament l'adressa del meu... te el mateix nom que el meu i m'encanta!!)
Qzetes de la Bipa (pq te una traça terrible i esta en tot!)
i deixo el nº5 penjat... ara mateix no estic més inspirada i em reclamen.
Sé que no havia de dir pq triava aqui donava "el premi" però m'ha agradat dir-ho ja que cada blog que he triat té una cosa especial per a mi (sense comptar amb alguns que la Bet ja m'ha pres de la boca :-D )

6 commentaires:

  1. Ai ai Angelina no sé pas com pendre'm-ho això de la més xula! És borma, merci pet regalet, ara m'hi poso jo tamé, però la cosa està difícil, pq totes ens movem més o menys pel mateix cercle.

    RépondreSupprimer
  2. si jajajaja!! que rapida en veure-ho ara estava escibint als blogs de la gent a qui he "premiat" però com sempre no puc esciure al de la BIPA!!!

    RépondreSupprimer
  3. Ei! Moltes gràcies Angelina! m'ha fet molta il.lussió que pensesis en mi! Nosaltres de moment estem molt bé, adaptant-nos poc a poc a la nova situació. Tinc sort que l'Alan de moment és molt tranquil i em deixa temps i mans lliures per dedicar-me una miqueta més a l'Aina, que tot i que està molt contenta amb el germanet, també està més sensible del normal i amb una mica més de mamitis. I tu, com ho portes? Gràcies pel premi guapa!

    RépondreSupprimer
  4. Doncs la Inés també és molt tranquileta i si no es per menjar o pq li netejin el culet no es queixa... li agraden molt els braços però no es ploranera i si la deixo al seu llitet o hamaqueta s'hi queda ben agust! El walid li vol fer mimitos i passa moltes estones mirant-la. De moment ho hem portat molt bé. Teniem la iaia i la tieta de les criatures a casa... ara fa un parell de dies que han marxat i noto que esta mes tou... però es més pq les anyora que altra cosa! aviam si ara ens deixen temps per els nostres "vicis" :-D

    RépondreSupprimer
  5. oleeeeeeeeee!!!!!!!!! ja tinc el meu primer preeeeemiiiii!!!!! moltes gràcies guapa !!!!!!

    miraré d'entrar a penjar l'entrada abans de parir que això està al caure... però veig que les que ja bregueu amb dos aneu la mar de bé ;-)

    RépondreSupprimer
  6. Aiaiai esta al caure? carai quines ganes no? si no parlem més que et vagi molt i molt bé!!!

    ja veuras com amb 2 tot anirà rodat... només calen uns dies d'adaptació i ja està!!!

    RépondreSupprimer