mercredi 20 juillet 2011

Fimo

Com que entre els nens, la casa, els Meis, el feltre i els mil projectes a mitjes no tenia prouta feina... m'he descobert una nova afició!
El fimo per que no la coneixen es una mena de pastilina que es cou i es poden fer infinitats de coses... i no tan efímeres! :-D
I buscant per internet vaig trobar un tutorial per fer un CupCake i ja em teniu probant!!!
i aqui el resultat! Podria ser millor... però mica en mica!
De moment no tinc cap projecte en vista, primer intentaré posar-me al dia dels que vaig arrastrant... :-D

Fins aviat!!!



Étant donne que j'ai beaucoup de temps libre... :-o... entre les enfants, la maison et mes projets je ne suis apparement pas asse occupé, du coup je me cherche nouvelles passions.
Le fimo est une pâte à modeler a cuisson, du coup les oeuvres sont moins éfimères que celles faites avec la pâte à modeler moue!
Voici mon premier essay, en surfant j trouve un tuto pour faire un CupCake et me voilà a hautes heures de la nuit en essayant de faire quelque chose!! Le résultat pourrait être mieux sans doute! mais petit à petit!
Pour l'instant pas de projet en vue pour ça!! j'essaierai de me mettre à jour un peu avec mes dus!! 

5 commentaires:

  1. Pues has hecho un magnifico descubrimiento, el fimo es una pasada!

    RépondreSupprimer
  2. Et bien ma foi, pour un premier il est superbe je trouve, continue !

    RépondreSupprimer
  3. Doncs t'ha quedat molt bé, venen ganes de menjar-t'ho i tot!

    RépondreSupprimer
  4. Merci Marylin!!
    Esquimal donc no t'ho menjis que hi deixaries les dents i a més em va costar lo meu ehhh :-) Gràcies Guapa

    RépondreSupprimer