vendredi 30 mars 2012

Carnestoltes/Carnaval

Un cop més una eternitat sense actualitzar el meu blog!! aviam si em poso les piles!!

Aquest any el Walid va a la guarderia i el dia 21 de febrer era Dimarts gras (si si en comptes de Dijous llarder) i ens van proposar portar els nens disfressats, aixi que em vaig posar les piles i vaig fer una disfreça de Mickey i per la Inès una de Minnie, ella no va a la guarderia però també té dret a una mica de diversió a casa, vam pintar les carones i ja estaven llestos per fer el pallasso tot el dia!
La Glòria em va facilitar la tasca amb els seus tutorials:
Faldilla de Minnie i Pantalons de xandall (els vaig fer una mica abombadets i evidentment no eren de xandall però necessitava una mica d'ajuda per fer els patrons iç muntar-los i em va anar molt i molt bé!)
Aqui teniu unes fotos per mostra!




Per les orelles vaig agafar una goma bastant gruixuda, cartro i feltre! Vaig tallat les rodones de cartro i amb el feltre vaig fer una "funda de la part superior de la goma i les orelles i cosir arramblant el cartro i despres retallar amb forma... m'explico molt malament ho sé.... Les orelles van aguantar el tute, però poca estona posades al cap!!
Espero que us agaradi!!


4 commentaires:

  1. Genial guapa!!!! m'encanten! els botons dels pantalons m'agraden molt! la petita que deia amb la faldilla? es que les meves els tornen boja una faldilla que rodi tot jeje.. Visca la minnie i en mickey!!
    una abraçada!

    RépondreSupprimer
  2. La inès tota l'estona que se la tocava ben divertida!!
    Estic contenta d'haver trobat aquests botons pq son els ideals!! :)

    RépondreSupprimer
  3. Salam allayki oukhti,
    MashaAllah, ils sont trop mignons ! Et si j'ai bien compris c'est toi qui leur a fait ça ? Chapeau, c'est très réussi ;)

    RépondreSupprimer
  4. allaikoum salam khti! J'ai pas eu le temps de tradfuire mais tu as tout compris!
    Walid pouvait aller deguisé a "l'ecole" pour mardi gras, alor je me suis mis au travail! et au même temps j'en ai profité pour faire un deguisement a Inès! :D Ils ont bien rigolé devant la glace et en se regardant l'un a l'autre!
    Bisous a tes trésors!

    RépondreSupprimer